Συστήματα Διαχείρισης Εγγράφων
Η αυξανόμενη ανταλλαγή αρχείων με ηλεκτρονικό τρόπο αντί εκτυπώσεων, η ανάγκη τήρησης ηλεκτρονικών αρχείων, η έλευση δικτυακών μέσων αποθήκευσης με ιδιαίτερα μεγάλη χωρητικότητα, αλλά και η απαίτηση από τους χρήστες για ταυτόχρονη επεξεργασία αρχείων και τήρηση της ιστορικότητας έχουν δημιουργήσει μια ολόκληρη οικογένεια προϊόντων στοχευμένα στην εξυπηρέτηση αυτών των αναγκών.
Τα Συστήματα Διαχείρισης Εγγράφων (DMS) είναι ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο που προσφέρει στην επιχείρηση τη δυνατότητα αρχειοθέτησης κάθε είδους πληροφορίας, είτε πρόκειται για αρχεία σε ηλεκτρονική μορφή (έγγραφα, οπτικοακουστικό υλικό), είτε πρόκειται για σαρώσεις εγγράφων (επαγγελματικές κάρτες, τιμολόγια, υπογεγραμμένα συμβόλαια).
Στόχοι ενός DMS είναι η εξασφάλιση της αποθήκευσής τους, η γρήγορη αναζήτησή τους (search), η διατήρηση της ιστορικότητας των αλλαγών (versioning), η προστασία από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση (access control), και η τήρηση δευτερευόντων πληροφοριών που αφορούν το αρχείο (meta data).
Αν η χωρίς συμβιβασμούς τήρηση αρχείων είναι κρίσιμη για την επιχείρησή σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Η Wizz αναλαμβάνει να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει το DMS που ταιριάζει στις ανάγκες σας και, φυσικά, να εκπαιδεύσει το προσωπικό σας.
Πέρα από τα προφανή οφέλη, η ηλεκτρονική διαχείριση των αρχείων σας θα δώσει μια «πράσινη» όψη στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής σας, μειώνοντας δραστικά τις εκτυπώσεις και τις ανάγκες σας σε αναλώσιμα!